Въпроси / отговори

1. КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА SIMPATICO.BG?

Вие купувате от любимите си онлайн магазини, ние Ви изпращаме подаръци. Това е всичко.
При всяка покупка от сайтовете на нашите партньори Вие получавате бонус точки, срещу които можете да изберете своя подарък от разнообразните предложения в каталога.
Ще го получите напълно безплатно. Без условия, без никакви разходи.
Така ние помагаме на онлайн магазините да стигнат до своите клиенти, а на Вас – да оптимизирате разходите си.

2. КАК РАБОТИ?

За да ползвате предимствата на нашия сайт, е необходимо да се регистрирате. Не се изискват специални умения, просто трябва да отделите една-две минути.
С регистрацията Вие автоматично получавате 1000 точки подарък.
След като сте влезли през Вашия акаунт, трябва да си изберете някой от партньорските сайтове на simpatico.bg, да натиснете бутон „Към сайта”, да се запознаете с условията и да пазарувате както обикновено.
За всяка покупка получавате бонус точки, срещу които ние Ви изпращаме НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО подарък от нашия каталог.

Трябва ли да се минава през сайта при всяка покупка?
Ако излезете от сайта и направите покупка, точки не се получават. Трябва задължително да се мине през линка в нашия сайт към избрания магазин.
За сигурност може да проверявате всеки път дали сте в сайта – в горния десен ъгъл е Вашата регистрация.

Внимание: За отчитане на продажбите онлайн магазините използват „бисквитки”. Ако използвате добавки за браузъра, блокиращи „бисквитките” като AdBlock, AdBlockPlus и др., продажбата не може да се отчете и няма да получите точки. При покупки чрез нашия сайт трябва временно да премахнете блокиращите програми;

3. КАК СЕ ПРЕСМЯТАТ ТОЧКИТЕ?

Точките, които се дават за конкретната покупка зависят от нашите договорености с всеки отделен онлайн магазин. Те са посочени в представянето на магазина.

4. КОГА СЕ ПОЛУЧАВАТ ТОЧКИТЕ?

Точките се получават най-късно 24 часа след направената покупка.
За улеснение на потребителите ние сме решили точките на всеки да имат следните статуси:
НЕПОТВЪРДЕНИ – това са точките за покупка, за която имаме информация от нашите партньори, но още не е окончателно приключила. Обикновено от сайтовете изчакват да получат потвърждение за ефективно направено плащане и да изтече срокът, в който може да се върне поръчката. Нормалният срок за потвърждение е 4-6 седмици.
*При резервация на хотел, билет за пътуване или др.под. този срок обикновено е по-дълъг.
ПОТВЪРДЕНИ– това са точките, получени при покупка, за които сме получили уверение от нашите партньори, че сделката е приключена. Тези точки могат да се използват за получаване на подарък.
ОТКАЗАНИ – точки, които първоначално сме отнесли към „непотвърдени”, но след това сме получили информация, че сделката не се е реализирала/не е направено плащане, направен е отказ при получаване или стоката е върната в законоустановения срок/. Тези точки отпадат и не могат да се използват.
ИЗРАЗХОДВАНИ – точките, които сте използвали и срещу които сте получили подарък.
БАЛАНСЪТ показва потвърдените точки, с които разполагате и може да използвате за поръчка на подарък.

5. КАКВО ДА НАПРАВЯ, АКО СЛЕД ПОКУПКА НЕ ПОЛУЧА ТОЧКИ?

Веднага пишете за проблема на следния адрес:admin@simpatico.bg. Ние ще Ви отговорим в най-кратки срокове.

6. КАК СЕ ПОЛУЧАВАТ ПОДАРЪЦИТЕ?

След като си изберете подарък от нашия Каталог, трябва да попълните формата за поръчка и ще го получите напълно безплатно на посочен от Вас адрес или в най-близкия офис на куриерската фирма.
Внимание: Услугата на simpatico.bg се изпълнява само само на територията на Република България.

7. ОТ КОГО КУПУВАМ?

Вече е напълно ясно – Вие не купувате от нашия сайт. Всички покупки извършвате от сайта, който си сте избрали. Нашият сайт не е онлайн магазин и не продава нищо. От нас получавате само подаръци.

8. МОГАТ ЛИ ТОЧКИТЕ ДА СЕ ПРЕОТСТЪПВАТ, ПОДАРЯВАТ, ЗАМЕНЯТ?

Получените бонус точки принадлежат на потребителя, който се е регистрирал. Те не могат да се преотстъпват, подаряват, заменят. Точките нямат парично измерение. Разбира се, през една регистрация покупки могат да правят приятелите, семейството, колегите.

9. КАК ДА СПЕЧЕЛЯ ТОЧКИ ОТ „ПОКАНИ ПРИЯТЕЛ”?

Ние Ви даваме възможност да спечелите бонус точки и без да купувате нищо. Само трябва да поканите приятел, роднина, колега да се регистрира при нас. След първата потвърдена поръчка при някой от нашите партньори Вие ще прибавите 300 бонус точки към Вашия баланс.

10. МОГАТ ЛИ ДА СЕ ОТКАЗВАТ, ВРЪЩАТ ИЛИ ПРОМЕНЯТ ПОДАРЪЦИТЕ?

Веднъж изпратен на посочения от Вас адрес, подаръкът не може да се връща или заменя и съответно приспаднатите от Вашия баланс точки не се възстановяват. Ако има дефект или повреда, установени веднага след получаването, ние ще го заменим, като пощенските разходи са за наша сметка. При положение че подръкът има гаранция, тя се изпълнява от производителя/търговеца, от когото е издадена.

11. КАК МОГА ДА СЪМ СИГУРЕН, ЧЕ ЩЕ СИ ПОЛУЧА ПОДАРЪКА?

Просто опитайте. Вие вече имате 1000 точки. Трябват Ви още 1500, за да получите напълно безплатно някой от популярните ни подаръци – книга от „Топ 20”, бутилка първокласно вино, пакет оригинално кафе от Италия.

12. КАКВО СЕ СЛУЧВА ПРИ ПРОМЯНА НА ПОРЪЧКАТА КЪМ НАШИТЕ ПАРТНЬОРИ?

В този случай не се получават точки. Магазинът анулира първоначалната поръчка и с това анулира точките.
Съвет: трябва да анулирате първата поръчка и да направите нова през нашия сайт.